domingo, 9 de enero de 2011

Comença el compte enrere

Després de passar les festes..i quines festes!!...mare meva!...No he entrenat res de res...buffff...
Desde l´última entrada al Blog no he fet RES!...en fí...
Bé, fare una entradeta curta, curta com l´entrenament d´aquests dies.
La questió era acabar festes i començar a entrenar ja!..a partir d´avui comença el compte enrere, entrenar i entrenar, treballar també, és clar!, pero tocará apretar el cul!!
Dijous vaig probar el running després de 40 dies sense intentar-ho després de la lesió del Duatló al tendó
d´aquiles. Van ser 30' molt saus, trotant, i la veritat es que em vaig trobar força bé, una mica robellat, però amb bones sensacions. L´endemà em notava una mica de molèstia al tendó, però avui ja no noto res de res, demà prbaré de fer una mica més, passat més, i ja el cap de setmana fer una tirada una mica més llarga, convinant el running i caminar fent uns 15kms...o 20km...ja veurem.
Disabte vaig sortir amb BTT després de molts dies també sense tocarla, vaig anar amb 2 colegues de lleida, desde Balaguer fins a St.jordi i tornar és clar!...bones sensacions tot i que no vaig apretar el ritme, pero bé, al final 42km.
Avui ha tocat pencar al restaurant a tope! molta feina!!...però després de currar he sortit cap a les 17:45h amb la bici de carretera, ha tocat poca estoneta però intensa, he fet una mini CRI , probant ritme pels 20km de TRiatlo sprint...la mitja ha estat de 34,6km/h , 31 minuts...la distància 18km finalment...pero bé, sense haver menjat res...o sigui que estem pel bon camí!. He acabat de nit i amb 42minuts totals, per relaxar cames.
Demà més bike+ natació+ run...a veure que tal anirà el Running...ja us explicaré la jugada!! Ara una amanideta+pavo i al llit!! Saludos cracks!!

2 comentarios:

  1. Gerard,
    a partir d'ara ja no tenim excusa... entrenar, patir, entrenar, menjar sa i dormir... i lo més pesat de tot... a sobre hem de currar!
    Endavant i força!
    Per cert, he pensat que potser uns interessaria una xerrada sobre paleodieta a BAlaguer. Tinc la presentació preparada de les Jornades de Ciclisme Pallares i a la gent li va interessar molt el tema... no la paleodieta en si, si no com alimentar-nos, estructurar una dieta, dubtes, creences... no sé, si uns interessa i ho voleu montar nomès cal que digueu dia, hora i lloc i allí em presento!
    Vatres mateixos!
    Bon 2011!

    ResponderEliminar
  2. Gerard... la idea que tens al respecte de les pulsacions es correcta... a mitges. Lo important és tenir el més ampli rang de pulsacions entre les teves basals (al demati en repos) i les teves màximes en esforç. L'entrenament aerobic et farà baixar les basals i farà que en un alt percentatge del temps que facis esport estiguis en rang aerobic... però entrenar la FC alta amb series anaerobiques farà que tinguis més marge de treball sobretot quan vagis al limit!
    El sensor de potencia és una gran eina pel treball en carretera... val pasta... tot i que n'hi ha alguns de més economics (els que portaven els del Footon Servetto enguany... algo així com Ibike..., he vist gràfiques de potencia calcades amb l'SRM). Jo tinc el Powertap i estic francament content.. però val pasta el buje... uns 600 euros el mes tirat i despres cal comprar el rellotge que val uns 300 euros (o el Joule uns 400)... tot i que els GArmin el reconeixen (jo tinc el 705 i me'l reconeix perfectament)... És una pijada... però t'he de confesar que si avui peto el que tinc... demà n'encarrego un altre!
    Ja he fet algun comentari al Facebook al respecte... ha aixecat polseguera... crec que és bò. En fi, tanteja la gent i si creieu que val la pena... baixo i debatim... serà interessant!

    ResponderEliminar