jueves, 13 de octubre de 2011

Bones sensacions!!

Com sempre es diu amb això, anem per sensacions,etc...doncs ahir vaig tenir unes molt bones sensacions.
Resumint la setmana doncs lo de sempre, sortides amb la bici de carretera fent 50/60km ...algun dia més curt amb 30km...pero bé, acumulant , sumant km que es el que compta.
El diumenge tarda vaig fer 13km de Trailrunning amb en Kiku. Ca-Co, ja sabeu...caminar a ritmillo pujant, i corrent..etc, el genoll em va repsondre bé, i la preocupaciño de patir punxades està desapareixent mica en mica. Definitivament, si la cosa no canvia, crec que les punxades venien per una falta de KM importnat i de "costum" a còrrer.. Des del Maig al 70.3 que no li fotia més de 3km..i ara en cosa de dues setmanetes porto acumulats 40km..30 dels quals de muntanya amb força desnivell, crec que ha anat bé per enfortir el genoll, lligaments,tendons,muscul,etc...
Ahir petita excursió per a revisar una ruta pendent amb un amic, ferla en BTT cap a St.Urbà (Monclús), santa linya etc...tot allo d´alla, que es preciós! us ho recomano als de la plana.
Un convidat que ens vàrem trobar baixant de Sta.Linya! No el vam poder caçar!


Ermita de St.Urbà al Poble desaparegut de Monclús! (un terratrèmol) preciós.




Per la tarda decideixo sortir amb la bici de carretera, uns 35km , pujada a Vilanova de la Sal (un clàssic) a ritme còmode. Des de Gerb ho vaig fer en uns 24minuts,fins a la font del poble, sense apretar i molt bé, en cap moment passant de les 160ppm.Baixada cap al Convent i PREMIO!!..allo que sempre vols trobar-te! un tractor dels moderns a 45/50km/h..uffff...quin gustasso!!! desde Os de Balaguer fins a la cruïlla de Castelló de Farfanya, fent Drafting..ojo lo bé que es va, pulsacions a baix i a 45km/h..pel plà, i pujades a 40/42km/h als repetxos...i fàcil!..l´any que ve vaig a fer el Tour a rebufo! ajajaj..Tiro cap a Balaguer i finish, 1h11min. amb uns 550m desnivell +.


A casa decideixo posarme els kets i marcarme uns 9km (de casa al Camping de la xicota) per asfalt, carretera i manta. Pulsometre, bec aigua, una mica de suc de taronja i a còrrer.


Vull veure que tal respón el genoll corrent a ritmillo pero, còmode, entre 140/160ppm. sobre asfalt.
Notava les cames carregades, nose pq..pero suposo q necessito anar al Fisio!


ritme de 5min/km, 4´45", etc...i lo millor de tot, super bé, no sobrat, pero bé, podent apretar més.
44min en 9km. Molt content. Ahh i despres de fer 35km de bici, que no són molts pero a 30km/h de mitja gairebé i 550mD+.
Content, perque estic ara mateix en un pes corporal, elevadissim jeje, 87kg!.. he començat a menjar bé..menys el bocadillo de cansalada dels matins..que em costarà eliminar!..jeje. A part que no he entrenat gens! porto sense contar ahir 30km de Trail.running. amb 2 setmanes! tant de bó no em lesioni aquesta temporada, aniré amb molta cura!
Tenint en compte que he de treurem 10kg de sobre, i entrenant bé el running, estic segur que ben aviat baixare dels 40min als 10Km. i amb la Bici guanyare agilitat a les pujades que es el que em falta ara. Estic amb força fé, a veure si cap al novembre /desembre puc fer bon paper a les Duatlons aquest any. amb un bon sector de còrrer i bike. Pero sempre mirant cap als 70.3 del 2012 i al Ironman.


Sumar i sumar km, sense patiment, sense esforç i sense sacrificar coses. La base la tinc mes o menys ara falta pulir i millorar, agafar resistència,etc...


Dissabte fem una trobada amb els del C.E.Pedala.cat. Farem un DUatló desde el càmping, en plan amigable, i caminada popular volta al pantà (camí de la Ribera). Despres paella al pavelló, ens ho passarem bé!.
Diumenge Transisquella a l´Albagès!!! GAsssssssssss







1 comentario:

  1. Tio no pares!!!! bé, bé!!!
    Com cuidis una mica el menjar et fiques fi aviat.
    El porc vietnamita de Santa Linya també el conec i té una mala llet important jajaja
    Salit i curtiment

    ResponderEliminar