miércoles, 8 de diciembre de 2010

Continuamos para Bingo...

iep!!... Segueixo en el dique seco!!...jijiiji, si xatos, no he fet res de res en els últims 10 dies.
M´he dedicat a cuidarme la pota després de la lesió al Duatló d´Alguaire. HA estat una setmana dura la veritat, tenia moltes ganes de seguir entrenant i posarme en forma, però malauradament no ha pogut ser.
Com diuen, "no hay mal que por bien no venga", i realment m´ho puc aplicar, no he fet res, caminar lo justet, però he notat que el cos s´ha relaxat, nose, estic molt tranquil, sense neguit d´anar a entrenar de córrer, nedar,etc. Crec que estic fent una purificació en tota regla, de cos i ànima.
Avui ja no noto cap molèstia, pero encara no començare a entrenar, esperaré al cap de setmana. Començare amb bici suau i rodarme en plan tranquil, sense preses. Així fins passat festes. 
Un cop entrats al 2011 ja apretarem progressivament. El que si que fare aquests dies es gimnàs, peses en definitiva, cames, braços, esquena, agafar resistència i força, que desde que no agafo el "xapo" i la pala a l´obra ho tinc descuidat...jeje.
Això em servirà de base, com vaig llegir en un llibre que tinc sobre triatlons, diu, "El camino más rapido hacia la meta, pasa por el gimnasio", o sigui que farem això!


La resta d´aquesta setmana que he deixat, doncs res, treballar, contactar amb clients, emails,etc... i el "Pont" doncs descansar, familia, treballar una mica, i vaig anar a Viella un parell de dies, sortir a sopar amb amics, fer unes copes...en definitiva, vida normal...he de reconeixer que trobo a faltar l´entrenament...no m´ho hagués dit mai, quant parlaves amb amics, o coneguts que et deien que no podien passar sense anar a córrer, bici...ufff..jo pensava, ojo que n´esteu de penjats!!!..jajajaaj i ara mira!..soc un penjat més! però m´agrada!
Ah a Alguaire al final 41º!!?..ufff..no vaig adonarme que em va avançar tanta gent corrent,pero potser el 27º en bici no vaig arribar, bé, el cas es que els 4 o 5 minuts al córrer els vaig perdre...FUCK!! que hi farem!!


M´estic plantejant apuntar-me al IM de Nice...encara ho tinc molt verd, pero pot ser una opció, la qual cosa m´exigiria un entrenament molt específic i dur...però ja us explicare en les properes entrades!...Anem comentant !!! un saludo!!

1 comentario:

  1. Si vols entrenar amb xapo i destral, tinc un senderet pendent per la Serra Carbonera...jejeje!!! Au cuida't fiera...i vigila amb lo menjar que estàs lluent ja!!!

    ResponderEliminar