martes, 30 de noviembre de 2010

DUATLÓ ALGUAIRE i Lesió!!!...

Bones amics! que tal va?...com va la neu? el fred? la Boira??..i pels qui esteu a una platja paradisíaca...doncs com van els mojitos i caipirinhes??...jijiji...enveja sana!...


Bé després d´un Duatlo de Balaguer en plan "tranquil"...no esperava fer gran cosa ja que estava fluixot...doncs durant la setmana seguent vaig decidir entrenar una miqueta, pero només correr...mes que córrer , trailrunning i escales!!..
El dimarts vaig fer "escaling" amunt i avall uns 1100 esgraons a casa...de pujada,total 2200 esgraons...i unes series en pujada...durant uns 25min...
 Dimecres vaig anar a fer BTT per la zona de Balaguer/camins de castelló de farfanya, a buscar repechos i entrenar series alla "a lo Gilbert"...i algunes series mes per "la Botera", "Barri Nou", sant Crist,etc...durant 1 horeta i mitja...
Dijous vaig reposar i Divendres trailrunning , per la serra de Sant Llorenç,pel càmping, tot trialera i corriol desde baix  fins a l´ermita del poble i cap a St.Cristòfor. durant 1 horeta.
Disabte descans...
i diumenge...DUATLO d´ALGUAIRE...
La veritat es que no tenia massa bones sensacions ja que com sempreeeeee comento he de perdre kg i entrenar mes el córrer....soc un patata...ho sé!!... pero com que la BTT era rodar i apretar el cul, i se´m dona força bé, doncs ale...anem a Alguaire, a part que era Popular i el nivell entre els participants no seria com el de Balaguer..ni la duresa del recorregut tampoc!...sort!!!..
Calentament inicial, la rutina de sempre, colquem la BTT, preparem la zona de transicio i venga a córrer, tret de sortida i xino xano, sense forçar la máquina...ja que no volia sentir cap molestia per culpa d´apretar al principi,volia esperar a la BTT per remuntar alguns llocs, ja que com a molt els de davant em traurien 6 o 7 min...en els 6,5km del 1er sector. 
Vaig colocarme en una cómoda 70ena posicio, crec que erem uns 180 participants si no m´equivoco...
El tram de córrer sem va fer curt i rapid, sense pensar massa,va anr força ràpid...i lúltim km va pasar pel costat el 1er amb la BTT...bueno no anem tant malament vaig pensar...
Arribo a la TRansició, em trec els nike i coloco les sabates Btt!..vaig corrent fins a la zona de pujar a la bici...bastanta gent pujava a la zona de transició, pero bé, era un duatló popular aixi que...es lo que hi ha, tampoc passa res!!.. i aixo, doncs surto cagant llets amb la Bike!!...repasant les fotos que he vist avui penajdes vaig arribar corrent a la posicio 77ena ( el que mes o menys creia..)...
Be, el tram de bici era del que m agrada a mi, planer, alguna pujadeta, pero rodador!...Començo a avançar a participants...nose quants pero avui al mirar les fotos ,...sino m´he equivocat...a part de la mitja que vaig fer que va ser de 24,9 km/h, arribo en la 27ena posició!!!..uffffffff....deu ni do!!!.. 50 llocs remuntats...ni el Cancellara!!!..jajaja...se que vaig pasar força gent i tampoc es que anes a muerte, si que anava molt fort, pero sabia q qedaven 3kms de correr i volia arribar mes o menys en condicions per anar fent al ritmillo meu..i no perdre molts llocs...pero tants llocs remuntats!uffff...ja ho confirmare quan surtin les clasificacions.
Faig la TRansicio de la BTT a correr ,l ultim sector,surto rapid..i be, als 1er 500 mts em passen 2 paios..pero bueno, entra dins dels plans...em poso darrera d´un i el segueixo un ritme una mica dur per mi, pero vaig fent...fins que a falta de 2kms per arribar noto unes fortes punxades al Tendó d´aquiles!! MERDA!!...alfuixo una mica, pero que va, res...segeuix el dolor i es va intesificant fins al punt que he d´anar coixejant i aturant-me per segons...quina ràbia!!..depsres del esforç amb la BTT, ara tot a la merda...però no em rendeixo...continuo corrent em passen 1, 2 , 3 companys...m´animen al veurem patir i gemegar... quin bon rotllo que hi ha, realment em proposo acabar..i vaig fent aixi mig corrent mig coixejant fins arribar a Meta..i perdre uns 7 o 8  llocs...tampoc no tants pensava.
L´unic dolent del dia, va ser voler seguir corrent i no parar, error de principiant...avui vaig envenat , i fregues amb cremes tot el dia, vaig coix encara, i sino se´m passa dema o dijous...anire al traumatòleg.
Estic pensant de deixar de fer duatlons de BTT, potser mes endavant faig algun d´ski de fons, i fer nomes Triatlons i marxes de carretera... El córrer em matxaca!!...Bé ara es a cop calent, espero recuperarme aviat, pero fare repòs 1 mes ben bé, anire a la piscina que crec que em pot anar bé, i cap al gimnas a fer fisic, i pedalar una mica...per no perdre massa el ritme.
Ja us anire informant de com va tot...pero tocara repòs segur!!... 
Ahh..quan surtin les clasificacions d´alguaire ja us informare...i les penjo!!..


Ahh...estic força content que hagi guanyat CiU...crec que el canvi s´havia de fer si o si...fotiem riure ja!!..i del Barça ahir...doncs un recital!!!..jojojojo...com vaig disfrutar!!!...en fi!...una salutacio a tots i totes, estem en contacte!!!! 


Gerard

5 comentarios:

  1. Gerard,
    primer de tot felicitats pel resultat a pesar de les incidències!
    Ves al tanto amb el tendó d'Aquiles... si et fa mal reposa tant com sigui necessari per garantir no tenir molesties... si no cronificarà i ni correr, ni bici... i potser ni natació!
    Posa gel, sobretot no corris, nada que no et molestarà... i paciència. Jo finalment he decidit no fer duatlons per aquest motiu, el correr carrega molt la musuclació i els tendons i donat que els meus objectius 2011 són de carretera i BTT he decidit no jugar-me-la... espero coincidir en alguna cicloturista... Montsec-Montsec, La Pallaresa, La Bonaigua... n'hi ha per donar i per vendre!
    Salut i, ara, repòs!

    ResponderEliminar
  2. Gerard,
    Boneta é un crack... però també entrena com un crack o com un pro... dis-ho com vulguis! Nosaltres que estem a la "plebe" ens hem d'aconformar amb picar-nos amb nosaltres mateixos i anar fent!
    Les series de cadència consisteixen simplement en anar accelerat de cadència. Avui per exemple he fet 45 minuts a 90x'+ 6x5 a 100-120 descansant 5 minuts entre serie + 45 minuts a 90x'. Al principi costa moure 95x' però despres de les series anar a 90x' és sumament fàcil. En el periode de base és on es recomana treballar cadència i també series de oneleggedpedaling... pedalar amb una sola cama. T'aconsello 2 llibres al respecte:
    1.- Entrenamiento del Ciclista. Chris Carmichael. És el llibre per iniciar-se a l'entrenament programat.
    2.- La biblia del triatleta. Joe Friel. A tu que t'agrada combinar aquest llibre t'obrirà les portes a no sobreentrenar-te. Ha sortit en castellà fa pocs dies... jo tinc la biblia del ciclista del mateix autor i val molt la pena. Evita errors de principiants!
    PEr cert com et va el peu?

    ResponderEliminar
  3. PEr cert... si t'agrada el tema nutricional... el futur passa per aquest llibre:
    Paleodieta para deportistas
    Clica aquest texte al Google i podràs llegir la introducció del llibre... francament bò!

    ResponderEliminar
  4. Jaja... que bò Gerard...!!!! M'he colat fins al coll!!!
    En fi... ha valgut la pena per donar-te les referències bibilogràfiques!
    90x' vol dir cadència, 90 revolucions per minut. La cadència en la que anem comodes és la que tenim entrenada. Lance Armstrong és qui va revolucionar el mon del ciclisme amb la seva alta cadència.... cal anar còmode a 90x', les cames pateixen menys... és a costa de anar més alt de pulsacions, però aquesta manera de pedalar ajuda a arribar més lluny en millors condicions... les rampes s'ahn acabat!
    En lo que es refereix al podi... almenys en el meu cas està vetat... m'aconformo en colar entre els 30 millors... o en colar en el percentil 90, és a dir, de cada 100 nomès 9 davant meu, de cada 1000 nomès 90. Hi ha molt nivell en les marxes... almenys en el que fa referència al meu! De tota manera, enguany tinc clar que qui vulgui passar davant meu haurà de pedalar de valent!
    En fi, Gerard (tu seràs l'autèncic!), ens veiem!
    Al final no podré baixar a Guissona! Foteu-li'n!

    ResponderEliminar
  5. GErard... efectivament... el de La Borrufa és un escrit meu... ja fa uns quants anys que hi col·laboro... espero que t'hagi agradat! El proper número... tendinitis de l'Aquili? Com ho portes?

    ResponderEliminar