domingo, 13 de marzo de 2011

Aquesta setmana...light

Com encara no estic poru mentalitzat, i crec que anire bé al IM de Mallorca, doncs bé...aquesta setmana he fet ben poca cosa...sera que vaig sobrat.( tò irònic, vaig com el cul...).

El dilluns va tocar sesio de gimans,amb uns minutets de bici estàtica, estiraments i peses.
Dimarts vaig descansar.
Dimecres sortida de Running crec recordar amb la Gemma, Lidia i Anna, elles amb btt i jo corrent, de nit, amb llums pels voltants de Balaguer...Anava fent,elles són iniciades completament...però clar si hi ha baixada i plà doncs nomes que vagin a 15-20km/h...es un ritme força alt...i jo no estic encara massa fi per anar a aquestes velocitats, això si, vaig fer uns 8km amb parades, etc..i tirades bones per sota dels 4min, si no recordo malament. Bones sensacions tot i que al final notava molesties al tendo/turmell..la veritat es que no se ben bé el que tinc, segueixo corrent i al cap d´una estona quan arribo a cas, dutxa fredai estiro se´m passa. Millor aixo que res!!..
Dijous res.
Divendres res de res...feina a penjar productes a la nova web de www.muebleterraza.com
Disabte com sabreu tots els mortals...va fotre un xàfec tot el dia...aixi que a cobar a casa, vaig anar al camping la noguera a veure la xicota i fer una mica el paripé a la bici estatica ..res 5 min...per estirar cames..amb roba de carrer, com dic, res, per fer el ruquet i para de contar.
Avui diumenge ja he fet sortida mes decent, tenia pensat rodar pel plà i ferme uns 100km per agfar fondo, pero bé, he decidit finalment fer una mica de pujada amb alguns km.. he enfilat cap a Vilanova de la sal, i a principi de pujada m´ha agafat un colega ,el Daniel, i hem fet sortida junt anar fent petar la xerrada. Pujada a vilanova , convent i cap a os de balaguer a omplir bidons...hem seguit cap a Tartareu per la carretera que puja a Alberola, i hem seguit doncs cap al anomentat poble.
No hi havia pujat mai, es una carretera força interesant, gens transitada i amb bona pendent, repetxos..i bon paisatge. El poble esta molt be, desert, ben bonic, tipus poble dels que trobem per la vall del montsec, tipus Moror, Sant esteve de la Sarga..etc... Doncs res, hem tornat avall fins agafar la pujada dde nou cap a Tartareu i a trobar la carretera C12...fins avellanes i cap a Balaguer tornat per vva de la Sal i Gerb...al arribar m´he despedit del Daniel que ja portava 15 o 20km mes al sarrò, i he volgut fer una miqueta mes de tirada...res, 15km més, a la sentiu he girat i feia força vent ...cap a casa, dutxeta i dinar al Camping uns calçots i un Entrecot!!..jejej...entra bé!!...
El que si he notat, es que tenia moltes forçes avui, no m´he notat gens de cansat en cap moment, i tot gràcies a l´alimentació i un bon esmorzar!!...
per començar un parell de gots de suc de taronja...seguim amb un plat d´arròs amb pavo...acabo amb un bol de cereals..i una presa de xocolata... espectacular... De veritat que feia dies que no em notava tant bé anant en bici..recuperant molt rapidament i sense cansarme molt...
Dades sortida:
75km, 1000md+ , 2h45min , 2100kcal-, 26km/h mitja
Aquesta setmana...tinc hora al Dietista..ja veurem que diu...erm fotran la dieta de la verdura..pero necessito que em vigilin..jeje..sino faig desastres, pizza, i donuts..nooooooo...prohibido!!..
Si aguanta el temps i comença el bò, anirem sortint amb la bici i fent running.. ja queda menys!..2 mesets justos!..despres del half IM. nose...segurament em dedicare a fer Distancia Olimpica i algun que altre triatlo sprint... el cap desetmana del 20 de maig hi ha la Montsec-Montsec marxa cicloturisa força interesant!..kilometres i desnivell per un paratge molt xulo!...val la pena!
Keep in touch!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario