sábado, 5 de marzo de 2011

Comença compte enrere

Ja queda menys...poc més de dos mesos per L´IM 70.3 de Mallorca...tinc força ganes!..cada dia que passa estic mes motivat, no per fer un paper estelar, ni superarme a mi mateix, això queda clar que ho faré!..malament aniria la cosa, pero tinc moltes ganes de nedar en una bona platja, de fer-ho dins la marca Ironman, de veure el públic, els triatletes, el tram espectacular de Btt...rodar per carreteres tallades al trànsit...els ànims...el companyerisme...es tot una mescla de components que fà que em prengui això cada cop amb més ganes!.
Aquesta setmana després del disabte pasat de sortir cap al Montsec d´ares, no he fet  gairebé res fins ahir divendres. Tota la setmana hem estat liats amb el meu soci a la nostra botiga online de venta de mobiliari per a terrassa i jardí,www.muebleterraza.com aprofito per fer publicitat! preus boníssims!!..jeje..doncs entre la web i qeu he estat molts dies treballant fora de l´oficina, es a dir a peu d´obra, controlant i amunt i avall posant tubs de reg...doncs es feia tard i no tenia massa ganes d´ entrenar.
La veritat es que m´ha anat bé aquest 4 dies de descans. Em sentia mes fort, amb mes força a les cames a tot el cos...no se perque pero tenia aquesta sensació. 
Ahir vaig tornar a córrer fent sèries, primer escalfament uns 15min..i després series de 200m de 500m etc...i recuperant sense parar aixo si..canvis de ritme etc...en total uns 40 min de series amb uns 7km recorreguts. Avui tocava calçotada amb els amics, pero primer he anat a córrer , motxila al coll, amb les sabates de btt i casc etc...de Balaguer al Camping tot asfalt uns 9km...a ritme de 5'/km i 6'km...probant que tal em trobava i realment bé, estic molt content, petites molesties pero res importnat. Arribat al camping em canvio els "kets", agafo la BTT i surto a pedalar a un ritme rapid pero còmode...per camins de la zona de camarasa,cubells,sentiu,etc...total uns 33km en 1h20'...i amb unes pulsacions molt bones, m´he sorprès gratament!... al final  2h15min d´entrenament i bones sensacions a 138ppm de mitja. i sense pasarme de 170ppm maximes. 
Demà sortire amb un colega amb la btt desde Balaguer cap a Montalegre o ja veurem que fem...pero sortida segura!..acumular un 40 o 50 km més de bike i potser fem una mica de running al acabar.
Dilluns anire al dietista a ferme un planning per menjar bé, no ho faig, i si vull pedre els 7/8kg que em sobren per Mallorca he de prendre mesures, se que ho faré, pero necessito qe m´indiquin...jo sol...mmm..em poden els pans amb nocilla...les patates fregides i el McDonalds!!..nooo!!!!..brbrrrr..
Ja us diré que tal va la cosa en les properes entrades...ah i el dia 18 marxo a Mallorca  a veure a ma germà que es casa allà i aprofitare per llogar una bici i ferme els 90km del Ironman...a veure quina mitja em surt..:))) 
Keep in touch!!!

1 comentario:

  1. Gerard,
    encara et queda molt de temps per a Mallorca... de tota manera a partir d'ara serà molt important la constància... val més poc i sovint que molt i poc freqüent...
    Jo m'estreno en 15 dies a Vilafranca... a veure com es comporten les cames a les pujades. Avui toca test a veure si he guanyat potencia amb el gimnas... les sensacions em diuen que si... espero rondar els 350W... veure'm!
    PEl que fa referència a la perdua de pes... segueix el consell del dietista... de tota manera recorda els consells de paleodieta per perdre pes... bon esmorzar amb cereals, i gens de hidrat de carbo al sopar... no falla!!
    Ens veiem!

    ResponderEliminar