lunes, 22 de noviembre de 2010

Setmaneta i Duatló de Balaguer'10

Que fillets?..ja teniu el vostre vot a punt?...jijij...jo sí...però bé, no vull pas fer cap comentari encara vers les properes eleccions catalanes, ho faré la setmana vinent, un cop tinguem els resultats!!..
El que si faré es fer-vos un resum de com ha anat la setmana anterior i el Duatló de muntanya de Balaguer 2010.


El dilluns vaig pirar cap a Fira a França, al salo internacional de la piscina a Lyon. EL perquè?, doncs perque em dedico al mon de la piscina (entre d´altres)... Vàrem marxar el meu Germà (Sebas), l´Anter (un amic i soci meu) i jo, clar.


Cotxe amunt cap a Lyon, ja que teniem entre 6 i 7h de viatge, i l´avió a part que ens sortia el bitllet per quasi 300€ cadascun, teniem entre "pitos i flautes" 5h de viatge, etnre Balaguer, Barcelona, aparcar, espera,embarcar..taxis,etc..o sigui que molt mes còmode el cotxe, i com que m´encanta conduïr doncs no problem!


Resumint la Fira i l´estada de 2 dies per alla, doncs no hi havia massa novetats, degut a la crisi es clar, poqueta cosa, força expositors això sí, i mooooooooolt "SPA" o col.loquialment com es diu.. "JAcuzzi". Varem fer algun que altre contacte interessant i poca cosa més, m´esperava quelcom millor tot, pero es el que hi ha malauradament.
L´"Hotel" mereix comentari a part...ojo, el "zulo" que vaig agafar!...mira que normalment intento agafar hotel bo, qualitat, podriem dir que no m´estic de res en quant a estar comode,serveis,etc...es refereix, vaja que no escatimo!..Doncs aqui la vaig cgar..Hotel de 13€/persona i nit... no hace flata decir nada más (com dira en Schuster)...ufff... un Cuchitril amb uns veins xinos,tot un espectacle, habitacio de 10m2 amb 3 llits 2 d´ells en llitera i W.C d´aquells que porta l´AVE o a l´Avió....espectacular!. Ma germà quasi em "degolla com un porc"...jajaaj..pero que hi farem!! va ser una bona experiència! jiiji


Un cop ja de tornada a Balaguer i amb un quants kilos de més de menjar com a porcs, tirant de sandwich i McDonalds...i arees de servei on el tema qualitat no es molt vistós, pero que es el que hi ha...no es pot demanar res més!.. Vaig decidr fer alguna cosa per tal de no fer el ridícul al Duatló i entrenar per perdre algun kilet...no va ser el cas.


Res de res, no vaig fer res, volia sortir a córrer i per A ó per b, res... Volia fer rodillo a casa pero tampoc, i aixi en s plantem a Divendres, on vaig anar amb dos membres de Pedala.cat 
http://www.pedala.cat/  , en Ricard (President) i en Gerard R. , a marcar el circuït de Duatlo, aixi tambe veia per on pasava i em feia un esquema mental del mateix.
A la nit pluja, i disabte matí tot enfangat, vaig agafar el Quad que tinc a casa el pares a les afores de Balaguer i a fer un tomet pel circuit i a veure si veia algun membre del Pedala.cat per alla acabant de marcar, i si, em vaig trobar al Mariano "Ermitanyo" jajaj..per alla marcant  amb guix, tambe altres membres del pedala i aixi passant el matí tant panxo.


A la tarda em vaig enfundar el maillot,guants,tèrmica,etc...fotia fred! i tocava fer un reconeixement del tram de BTT, no tenia intencio de fer-ho al mes minim esforç o sigui que al primer "repechillo" de trialera o corriol, peu a terra i caminant cap amunt en plan passeig, vaig epnsar que millor no cansar-se un dia abans del Duatló , i a sobre sense entrnear res de cursa a peu desde l´ultim dia que vaig sortir ja fara 2 setmanes, i BTT doncs els 60kms del disabte passat, o sigui res, a part contant els2 o3 kilos a sumar als meus ja 82k, que em fan un autentic "Tocino humà"!!..jaja..pero encara em remeno mes o menys.. agafo pes per aixi entrenar la tactica del "Follet Tortuga" de posar-se una closca pesada per entrenar al Goku!..jejej...D´aqui 2 mesets ja estare als 76/78Kg i sere imparable!!!:)))


Doncs això, tomet al circuit, molt fang, tolls,etc...pero mooolt xulo, la veritat es que us ho recomano, molt corriol, trialeres mortals! descensos per barrancs brutals, vla molt la pena que ho feu algun dia si esteu per aqui als voltants de Balaguer, i si sou d´aqui toca lo mateix!


Dia "D" de Duatló, m´aixeco a les 8h i tiro cap al pavello, transició de la bici dins del Pavello, fantàstic. Comentem la jugada amb elscompanys i tots cap a la linea de sortida, cop de pito! i ale! a córrer!!!...i cullons si a córrer! quin ritme ... la veritat no m´esperava fer gran cosa corrent ,soc un patata, ja em donva per satisfet fer dels 100 primers al final. El nivell de la gent que corria es brutal, Campionat de Catalunya Absolut, no era una marxa popular...o sigui que ja sabia on em tocava estar. Vaig anar fent les 2 voltes al circuit en total crec q eren 7kms el 1er tram de correr, en un temps de 31m11s, collons!..no m´ho esperava pas! aixo volia dir que havia anat a un ritme mig de 4'25/km aprox...i mira que el circuit de correr era una animalada, lloc on gairebé havies de pujar grapejant el terra,escales,rampes fortissimes, ufff.. 
Arribo al pavello agafo la BTT , i fico plat gran a fondo per intentar guanyar algun lloc i no "menjarme" gent als corriols, pero no serveix de gran cosa, tot i que un primer tap fa perdre algun minutet...la resta de tram força despejat i anar xerrant amb en Kiko un pedala.cat!. 
Cap novetat al BTT tmpoc volia exprimir-me a "muerte" a la bici ja que qedava 3km de running i molt durs, aixi que millor guardar una mica de forçes, ja la meva idea era acabar i si no feia el 130º poc em faltava... em va sortir la cadena tres cops, un d´ell dos minuts per treurela del pedalier!...quin matament!. Arribem als últims kms ja, i tiro a fondo alla sí, per tal de remuntar llocs amb els de davant, en passo 4 que anaven a roda, un altre s enganxa darrera meu i apreto mes encara, ja aixo al tram de carretera tornat,repecho, ataque a lo "Gilbert" i el deixo enrere, venga va!..entro al pavello, em poso el Nike i a córrer!..ufff..quin mal de potes!..petadíssim!!..m´agafa un "tirón" a la cama esquerra...em passen 2 dels que havia adelantat amb la BTT..grgrrrr..i alla me´n recordo que he de començar a menjar peix i enciam i treurem els 7/8 kg de més que porto!..buah, total arribo amb 22min a meta...ritme de  7min/km!..Despres al mirar els temps tampoc anava tant malament, bé sí, si ho comparo amb la gent de davant, pero se que el correr es un punt mooolt debil que tinc i ho he d´entrenar fort. En resum, posició final 92º!!  força bé, pensava que hagues fet el 120º o pijtor! No puc demanar-me mes per ara.
Avui Dilluns tinc unmal de cames acollonant, ahir vaig dinar una amanida, per sopar una altra amanida, i avui per esmorzar una mica d´arros truita de tonyina i un tomàquet amanit. A la tarda anire a pedalar per estirar cames amb la BTT i aixi la vaig a netejar tambe, res 30 min... 
El diumenge que vé, toca Duatló d´Alguaire, es Popular, espero fer-ho millor i espero haver perdut ja 3 kilets...jejeeje... Es terrney rodador pel que m´han dit i no molt exigent al correr, per tant espero poder fer un bon paper dintre les meves posibilitat a aquesta alçada de temporada. 
Durant la setmana sortire a fer Ca-Co´s sol, o amb algun colega, que m´han dit que va molt bé per agafar força, caminades de 2/3h  a ritmillo rapidet, m´anira bé! i tocara fer rodillo davant la Tv!...
Bé amics, això es tot de moment i espero poder redactar ben aviat un dia de molt bones sensacions! Ahhh i ja tinc encerats els Skis per anar a fer bones baixadetes!!! , tambe vull probar el esquí de fons, imagino que deu anar molt bé per agafar fons fisicament i resistència, no? ja em direu! Una abraçada a tots!

No hay comentarios:

Publicar un comentario