domingo, 14 de noviembre de 2010

A tornar a agafar el ritme

Cracks!...després de bastants dies sense comentar gran cosa...l´ultima entrada la setmana pasada a la cursa del St.Crist...doncs aqui va un petit resum del que ha succeït durant la setmana.
Com ja vaig comentar a l´anterior post, estavem de festa Major a Balaguer...aixo vol dir, gresca,xerinol.la, i alcohol...no s´hi pot fer res, bé ,sí, tancar-se a un monestir o fotre el camp ben lluny de l´ajetreo i els pubs del poble, on et trobes a la flor i nata Balaguerina apoïada a la barra del bar de torn i convidant-te , ara tu ara jo ,a xupitos,cubates,cerveses...mala vida en definitiva!!
Pasada la resaca el dia 9 , doncs tocava començar a mentalitzar-se d´agfar ritme de cara la temporada...doncs reS!..que va! aqui el menda no faig fotre "palo al agua" que es diu, menjar, aixo si, ara uns pan bimbo amb nocilla, que si em faig un apizza casolana, que si entrecot, ara probo uns bunyols...ufff...he guanyat durant aquestes festes casi 3kg!!..nose com ho faig pero guanyo i puc perdre molt rapid el pes...puc, pero no ho faig..jejeej..o sigui que despres de mentalitzarme fara dos dies que aixo no pot ser, i que la Gemma (la xicota) m´amenaçés de treurem la nocilla i amagar-me la...noooo!!!...Vaig decidir tornar a la rutina d´entrenaments que portava, i crec que a bon ritme.
El dijous vaig sortir a córrer una mica de nit, en plan a probar despres dels 10km del St.Crist. Doncs al primer kilometre un mal horrible a la tíbia esquerra, segons m han dit i he llegit ,pot ser que sigui per problem ad ecorrer al asfalt , i mala pitjada, nose, tambe crec que es degut als 3kgs de mes que porto a sobre dels que ja portava!..un suplici!..vaig decidir aguantar una miqueta més a veure que tal anava la cosa, vaig fer 2kms seguits a 4'30, pero al km3,5 vaig dir prou, no podia més i la idea de lesionarme abans del Duatlo de Balaguer no em feia massa gracia, no pel fet que pensi en fer bon resultat, ni de conya, ja que hi ha un nivell altíssim, pero si de no fer el ridícul...intentar quedar satisfet amb mi mateix i fer un bon crono. I això vaig fer, parar i anar mig coixejant cap a casa, arribo, em dutxo i  em poso gel a la tíbia, i cap al sofaret a jeure.
El divendres res de res... volia fer una miqueta de rodillo , el TACX que em van regalar pel aniversari. Vaig fer quatre pedalades pero res de bo.
Disabte tampoc, tenia feina al Restaurant i no veia l´estona per agafar la bici...pero vaig rebre un avis al Facebook del Mariano que quedaven a les 15h a casa seva per fer 50kilometrillos de BTT, sector Montgai-cubells-Camarasa. Una sortida amb els cracks de nivell de Balaguer em vindira bé, vaig pensar, pero tambe vaig pensar que podria morir després de no agafar la BTT mes de 10kms  desde la Sta.Pedalada d´almenar el 26 d´octubre, i axò es nota, i tant si es nota...
Total, soritda amb megacracks de la BTT Balaguerins i 59kms  totals, amb mitja de 22km/h!..en 2h35min pedalats si no m´equivoco. Ufff...com sempre al pla i terreny rodador,repechillos, cap problema..pero a la que començavem a pujar una mica seguit i trialeres...doncs em quedo, suposo que tambe es falta de ritme aquests dies i dels excessos de festa major, i que com no, no estic al nivell de Mariano&co  ni de conya!!...algun dia..algun dia..jajaja... Bona sortideta i arribant de nit justet a casa.
A la nit a currar al REstaurant de nou fins les 2h de la matinada, uff...dia complertillo!.
Avui al matí havia quedat per anar a veure el circuit de Duatló de BTT, amb dos colegues, pero els llençols han pogut amb mi, he dormit fins les 10h casi!..i he portat a la GEmma al Camping, alla esmorzaret i a buscar bolets!! hem anat a buscar Rovellons, i n´hem plegat potser, no us enganyo, 4 o 5 kilos , en 30 minuts...es un lloc secret! a les 12:30h estavem de nou al camping!..jojojo. 


Rovellons frescos d´avui!..

A la foto hi han el que m´he endut jo cap a casa per fer a la Brasa...mmmmm...buníssims!!!
Hem fet dinar familiar a correcuita perque a les 15:30h he tornat a anar a currar al Restaurant, i avui ha anat força bé, 65 persones, no esà gens malament per ser que encara no som a la temporada d´esquiadors que van cap a Andorra.
I auqest es el resum setmanal. Ara mateix estic al sofa escrivint la crònica i d´aqui res, em posare el maillot i fare una ruta amb el "rodillo" de 40kms a veure que tal anirà. HE de fer temps perque a les 2h de la matinada he d´anar a buscar al meu germà que arriba amb avio a Alguaire desde Mallorca. Demà marxem a Lyon (france) , a la fira de piscines (negoci familiar)..i anem a fer relacions i veure que serà el que es portarà la propera temporada...jeje. No podre entrenar molt aquest dies, pero el Duatló el faré igualment, ja ens servirà per entrenar i agafar ritme poc a poc, tot i que crec que em tirarà més fer el triatlons amb la de carretera...nose ja veurem!!...Salut i pedals!!!















2 comentarios:

  1. Hey Gerard... merci pel post al blog... vam disfrutar bastant de les trialeres que teniu pel pla.. per aqui dalt són molt més pedregoses i més tècniques amb lo qual la gent que en sap tira de lo lindo!!
    El rodillo... bona adquisició... sempre va bé per entrenar quan no es pot per mal temps o foscor...però és tant aburrit, i pringa tant... a mi se'm fa dificil fer més de 45 minuts... ara he descobert la natació i tiraré per aquesta banda... és més divertit!
    Al llegir el teu blog m'ha entrat el cuquet de les duatlons... a Balaguer no podré baixar per feina... pe`ro he vist que en fa una a Solsona al desembre, em parlen també de la d'Alpicat... i potser m'hi atanso...ara que he tornat a correr poc o molt!
    En fi, espero coincidir en breu amb tu i fer un mano a mano a cop de biela!!
    Vagi bé per França!

    ResponderEliminar
  2. PEr cert,
    em vas capturar al Turbon Tour a la foto nº7 amb el numero 28!
    Ja la tinc al sac!

    ResponderEliminar