viernes, 4 de febrero de 2011

i seguim...

Ahir vaig anar al fisio...al Jaume cases (Kenkou)..ben parit!, no el coneixia personalment,pero es un paio força agradable i que parla clar. 
Les molèsties que tinc a la zona de tibia i tendo aquiles de la cama esquerra venen degudes,segurament pel poc pont que tinc a la planta del pèu...xafo massa, i aleshores inconscientment faig una resistència de tots els tendons etc...bueno , total que en principi no es molt problema, pero posiblement ho tingui que corregir amb unes plantilles més endvant...però de moment em va comentar que res, utilitzi un bon calçat, que m´agafi bé el peu...i de moment les Brooks noves que he adquirit van força bé...el temps dirà!...


Avui el que si he notat es força dolor a la zona afectada després de la "canya" que m´hi va fotre...deu ni do!!..però no tinc molestia al caminar...només si m´ho toco, està una mica inflamat tot..però es lògic. 
Com que fins demà no sortiré a córrer els meus 15/20km...avui he decidit fer una altra sesió de bici carretera. He sortir de Balaguer abans de dinar a les 13:30h direcció lleida per la carretera de Corbins...agafat al acoplament i un ritme còmode amb un puntet més...respiració pausada, tot ok...sense pulsòmetre pero calculo qaue deia anar a 145/160ppm durant tot el trajecte. He gaudit força veient lo bé que m´està anant l´acople de TRI, és acollonant!. Tot el tram plà anava a 35km/h..fins i tot amb puntes de 38/40, i amb lleugera baixada 45km/h...deu ni do, tinc bones sensacions. 
M´agrada veure que tal vaig acoplat i pedalant les mitges que faig sense "apretarme" i estic bastant esperançat en el sector de Bike...tot això sense drafting, cosa important. 
Al final m´han sortit uns 32km en 56min la mitja de  33,1km/h...ja se que no es molt i que si vull fer un bon crono al IM70.3 de Mallorca hauria de fer-me una mitja de 35km/h o sigui els 90km en 2h30'...haure d´apretar molt el cul...pero d´aqui al Maig espero estar molt més fort que ara. La idea es fer un bon temps a la natació i a la bici...després la mitja marató ja ho veurem..ritme de 6'/km...i avall, ja en tindria prou , fent-ho en 5h30' estaria molt content...veurem! La questó no matarme a la bici i després no poder córrer i petar a mig camí...seria una bona putada!
Per avui ja descans...potser m´escapo al gym per la nit a fer unes peses  o potser vaig a nadar una miqueta a la piscina...pero no crec, començare la setmana vinent a fotreli canya. Demà la tiradeta de running de 2h...a ritme molt suau....i a veure si fa bon dia! que aquest dos ultims dies han estat genials!!..salut!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario