domingo, 27 de febrero de 2011

10km de Balaguer...+ bike

La setmana passada es va córrer la mitja marató de Balaguer, no hi vaig participar, tot i que la meva intenció era ferla, però per evitar nous problemes i recaure a la lesió del tendó doncs vaig decidirme per fer els 10km i probar a veure que tal anava, ja que eren els meus primers 10km tipus cursa amb chip!...
Molta gents gairebé 900 participants entre la mitja i els 10k...
Sortida rapida, i xino xano anem fent camí a un ritme cómode...crec que em vaig precipitar al esclfament ja que em vaig parir  (n´estic segur) 3 o 4 km d´escalfament...i clar no es com sortir fresc com una rosa, a part del temps que es perd a que l´embús s´esclareixi...
Bones sensacions amb una mica de molèsties i uns últims 3 , 4 km finals a bons ritme crec que per sota del 4'30". Temps total 47'20", no es una meravella pero content per no lesionarme, penso que seguint entrenat be aquest 2 mesos podre fer un bon sector de run al 70.3 de Mallorca.

Aquesta setmana res d´especial...sessió de gimnàs, vaig fer clase d´Steps...jejej..no coordino massa tot s´ha de dir....i spinning...tambe una mica de peses i estiraments.
Sortideta de migdia amb la road bike per rodar...1h a ritme còmode pero amb un puntet...i ahir vaig fer la sortida "bona del cap de setmana"....amb 70km de ciclisme, sortint desde Ager, amb 3km d´escalfament prèvi, i pit amunt cap a Sant Alís...la pujada bé a ritme còmode, sense apretar, pero es fa pesat anar sol...que hi farem!..Arribo a dalt en 1h i escaix...i baixo per darrera del montsec direcció Alsamora...bona temperatura pero encara amb neu, la carretera en no massa bon estat a partir de Sant esteve de la Sarga, Moror..etc...amb por per punxar i sense Aigua!!...vaig de Machote i nomes omplo el bidò a la meitat...jeje..que ens soc de ruquet. Tampoc no vaig dinar, només una barreta powerbar...total que arribo fos fins a CEllers...i al afont de les Bagasses omplo el bidonet i em foto un gel que portava, menys mal...segueixo i arribada a Ager ja fent-se fosc!!..No vaig tenir males sensacions, pero si com sempre, alimentació, es basic, sense liquids, ni menjar, t agafa el pajarón ràpid!!.
Dades de la sortida:
70km distància, 1450m desnivell+ , 3h10' , 2740kcal gastades, 143ppm

Avui res, dormir la mona ja que ahir teniem sopar de carnestoltes...i fa una estoneta he acabat una calçotada Familiar!..aixi que...descansare i demà farem running o potser Bike...ja veurem.
Salut amics!

No hay comentarios:

Publicar un comentario