domingo, 13 de febrero de 2011

Una setmana més!

Passen el dies i s´acosta el dia D, 70.3 de MAllorca...ufff... Me´n donaré compte i ja serem al maig!...mentre estant jo segueixo entrenant de mica en mica, progressant, o això es el que espero!
El dilluns vaig sortir a córrer amb la "Dona"..la Gemma, m´ha costat molt que vingui amb mi algun dia a correr xinoxano..pero ves per on, es va animar! Doncs fet i dit.una sesio de running molt suau per la zona del riu...i al km 2, ja no podia més! jo no! ella, lógic perque no ha corregut mai!..tornem a casa trotant i agafo la BTT amb la llum i li dono a ella, que pedali una mica al meu costat mentre jo faig la sessió pertinent de running. I així va ser, total uns 9km apretant els últims 3km, i treient un bon ritme de 4'45"km...per mi es collonut! lo millor de tot es que sense molèsties greus al tendó.
Durant la resta de setmana res de res...decansar el cos.
Fins disabte que amb en Kiku (cunyat per part de Gemma), vam sortir a córrer pel camí de la rivera desde el Càmping , fent la volta i completant 10km de running en 1h01'...es poca cosa, pero tenint en compte que 5km era per corriolets i pujades,pedres,curves..troncs..rius..odisea!...i fent apretadeta els 2 últims km! a 4'40" i 4'20" l´últim...bona senyal!
Un cop arribat al càmping agafo el banyador i em canvio ràpid ...em poso el Nadathlon als peus i a nedar!...total 34min non stop...m´agrada les gomes perque no descanses ni un moment! no hi ha girs, impulsos..tot és net, son minuts de nadar complerts! fent els meus calculs, tòricament deia nadar uns 2000m en 34min...pero sent benevolents...me´n apunto 1800m...i finish! ja en tinc prou!!
Avui al matí m´he aixecat sense ganes de fer res...volia sortir a entrenar..pero ufff..quin pal..núvol...fred...a part em trobava malament, mal de panxa ..i no he descansat gaire durant la nit. M´he menjat un bol de Kellogg´s i a les 12h he decidit sortir a pedalar sense apretarme direcció lleida per corbins i tornar per la C13.
He trobat un company amb una "CUBE" de Rosselló, lo Beni...hem anat xerrant desde Menarguens fins a Lleida i a un ritmet bo 30/32km/h. Un cop alla, ens hem dit adeu i he tirar per la C13...i aqui he "mort"..no se que m´ha passat...bé, si que ho sé...si ajunto el dormir malament, el mal de panxa i un bol de kellogg´s...doncs pasa que m´ha agafat un pajarón de "cuidaoo"...a Alcoletge no tenia força...anava a 27/28km/h...pero anva fos...buït per dins...no podia pedalar, els repechos se´m feien interminables...altres cops per alla torno a 33/35km/h...i avui no podia...un calvari. Finalment he arribat a Balaguer amb 54km un temps de 1h 52min i a 29de mitja...no esta mal...pero definitivament he de cuidar l´alimentacio, i mes 2 dies abans del IM, pasta, hidratarse, barretes,gels...si no em veig al km 50 tirat en una cuneta...i ja no parlar dels 21km que em quedaran de running...! Un suicidi!!!..
Doncs be, recordeu , menjar bé, no s´és més valent per menjar-se un platàn i un got d´aigua per esmorzar...recomano , i la majoria ja ho sabeu...menjar durant tota l´estona...i beure Sals..millor que l´aigua!! Consell de Globero!! No cal que fem patir el cos.
Salut !!!

2 comentarios:

  1. Qui dia passa kilometre empeny... mica en mica!

    ResponderEliminar
  2. GErard,
    merci pels comentaris al blog... la veritat és que ja t'he dit sempre que jo soc del monton... he deixat de ser globero per intentar seguir l'estela dels del davant. Els del davant són massa valents per a mi... de tota manera enguany intentaré seguir l'estela fins que arrebenti. SE que si guanyo algo de potencia a les cames... 20-30W puc arribar amb el primer grup al final d'algunes marxes no massa dures... en fi, les sensacions de les primeres marxes em serviran per treure conclusions al respecte si podre arribar als objectius personals que m'he plantejat.... menys de 6:30 a la quebranta i menys de 13:30 a pedals de foc. Si aconsegueixo superar-me a mi mateix estaré molt satisfet de l'esforç fet.... si no... segurament també ja que sé que hauré fet tot el possible per donar-ho tot!
    Tu que tal et va el ritme d'entrenament? HE de baixar un dia per Balaguer per fer una sortideta plegats... ja et trucaré en uns dies!
    Ma mare molt millor... casi casi la tenim perfecta!
    Ens veiem!

    ResponderEliminar