viernes, 8 de octubre de 2010

1ª Crònica temporada 2010...sensacions...

 He fet cas al Mariano!!..Aqui va el meu Blog...i el seu,http://curtimentbiker.blogspot.com/espero que us agradi i anire penjant tot el que vagi fent a partir d´ara...bé, tot el que es pugui explicar!!!..jejeje, perdoneu si falten coses o es veu pobre...pero no en tinc massa idea encara d´això dels Blogs...:))

 Després de tot un any a mig gas d´entrnear amb la bici en plan aficionadillo...ja hem fet el cercle de 365 dies.
El meu primer dia de btt (març 2009) quan em vaig comprar una bici nova, una CONOR WRC alumini amb XT, (suficient per iniciarme de nou) vaig sortir amb en meu futur "cunyao" en KIKU. Enfilem des del Càmping La Noguera cap a l´ermita del poble, res, són 4 kms de recorregut i 2,5kms de pujada al 8% mitja, doncs bé, el menda que us escriu a mig cami anava petat...el hombre del mazo,bé, tot el pueblo del mazo venia fotent-me cops!!..ufff..i en KIKU naar xerrant ,que si blablabla..i jo pensant la mare que t´ha parit!!...si no puc ni obrir boca..si que obria..pero per respirar aire fresc cap als pulmons!...ufff...a la fí , per orgull propi vaig arribar al cim! ( ara m'en ric força,pero en aquells moments volia morir!)... Aquell fet, em va fer adonar que tenia que entrenar dur,molt dur, per intentar fer alguna cursa en condicions aquell mateix any...no seria fàcil, i després d´anar fent sortidetes i rodant amb amics,pujades a montalegre,sortides de 50kms!! on arribava mort,exhaust..ufff...quins records!!
Vaig començar en plan "carreres" al setembre 2009 a la cursa d´Alcover "Vall del Glorieta" , amb la meva nova (Specialized enduro SL 2009, un pepino)una prova força dura la veritat, si tenim en compte el desnivell positiu en la distancia recorreguda , uns 25kms i 1100m desnivell+, tot un repte per un principinat com jo... Val a dir que no tocava la bici en cursa desde feia més de 15 anys, quan amb els amics de l´escola varem participar a la cursa popular de Tartareu, on vaig guanyar una medalla!! jeje... 
Bé, aquest any 2010 he participat a varies curses, i molt variades també., la 1ª cursa era al Duatlo d´Alpicat el resultat un 83º lloc de 130 participants crec recordar, realment vaig estar força content perque nomes portava acumulats uns 200 kms en btt i poc mes de 20 kms de running. Molt content i dur, sobretot l´ultim tram de correr...quin suplici!!!
La seguent cursa si no recordo malament ..i crec q recordo malament perque ja nose que vaig fer!!...be si, em vaig dedicar a rodar i sortir amb companys i amics, pero normalment ho feia sol, ja que al treballar pel meu compte, doncs tinc un horari bastant lliure i m´ho puc combinar força be! Entrenar i rodar, sortir a córrer, fer ermites..etc...aquesta va ser al tonica desde Gener fins al juny,bé hi va haver un "parón" de un mes i mig on els problemes d´esquena no em deixaven viure...em vaig vendre la SPECIALIZED , molt a pesar meu...Al mes de juny i amb una BTT nova, CONOR WRC Carbon comp,XT,rockshox Recon,vaig participar al meu 1er TRiatlo de muntanya ciutat de Blaaguer, amb un 80 i pico lloc, tambe molt content ja que no vaig entrenar res de natacio. Vaig arribar força be, pero la meva idea era dosificarme i intentar arribar en plenes condicions...el tram ultim de correr, com sempre...un suplici ,sobretot la pujada a santa maria. uff.. vaig avançarne un que pujava "gatejant" ..al tanto!.
Kilometres acumulats amb la bici deia portar al voltant de 1000kms. i de running doncs uns 90kms. 
De nou vaig estar sense correr ja res, nomes entrnenar motivat a tope pels "bons" resultats al meu parer , que vaig aocnseguir amb poc entrenament. 
Arribem al Setembre, em faig del Cadencia Team, i anem a correr el meu 1er Marathon de BTT , la Turbon Tour Non Stop , a Castejonde sos...ufff... la pitjor i mes dura cursa que he fet mai, no en porto massa, pero despres d´allo...res es prou ... 110 kms de btt infernal i 3400m desnivell positiu!! amb un acumulat superior als 6500m, una autentica animalada!, l ameva posicio 140º de 250 participants...molt content si tenim en compte que portava uns 2200kms d entrenament en bici.
I be, seguim entrnenant, l ultima cursa que he fet ha estat la d´Arbeca de BTT on vaig fer 50kms i 900m desnivell+, posicio nº48, molt content tambe, bones sensacions.
I ara començem el nou cicle temporada 2011. Ja no hi ha excuses.
El meu calendari esta ple d entrenament i curses. Intento cada dia sortir a pedalar, 1 dia intents amb repechons, rampes fortes,esprints,pla,etc...algun portet tipus vva de la sal , i al endema doncs bici a rodar, unes 2 horetes a ritme suau 120ppm.
El tema correr doncs el dia que descanso de la bici faig running i sino , al acabar de la bike , em poso els kets i surto a correr entre 5 i 10 kms. a ritme de 12 km/h.
Nedar, doncs m´apuntare a la piscina coberta a Balaguer i començarem el entrenament de natacio de cara als Triatlons de 2011.
Desde el Novembre fins al Març fare proves de BTT i Duatlons, potser fare algun duatlo d´esqui nordic.
A partir de Març fins Octubre 2011, doncs TRiatlons i Cicloturistes de carretera i alguna prova de BTT.
M´agarda una mica mes la bici d carretera per les meves condicions fisiques, nose m´hi trobo mes be, no em canso, i m´agrda rodar fort, crec que entrenant be, podre fer alguna cursa interesant aquest 2011.
Objectiu...doncs IRONMAN...pero per ara al 2011 fare el "B" de Balaguer.Porbare algun Marato, anire a acabar clar...pero crec sincerament que ara mateix ho faria....temps al temps...
i sobretot cuidar una mica l alimentació, perque he de perdre 6 kilos...
Salut!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario