domingo, 10 de octubre de 2010

Diumenge...Fang 100%!!

Que tal fieres?...Bé, avui he sortit per la tarda amb la btt, amb remordiments de conciència del pestós dia d´ahir a la Transiscar, amb molt males sensacions.
Doncs avui no ha estat pas diferent...Estic una mica "deprimit" per l´estat de forma en que em trobo. A veure, no es que vagi malament, pero no veig una millora...nose,potser m´exigeixo massa després de vacances...jo que sé,el cas és que no acabo de veure´m en bones condicions.
He arrencat a la tarda, motivat, sortida desde Balaguer, amb "xubasquero" i manguitos perquè no feia massa bon temps...carretera i manta cap a Sant llorenç. La idea principal era pujar cap a Vva de la Sal,montalegre i cap a Sant jordi,hagués estat millor segurament,però al final m´he decidit per un terreny més trencacames,pujant a l´ermita de St.Llorenç,baixar per la trialera,pujar cap a la "gessera" sota la serra del mont-roig,baixar la trialera i pujar cap a Sant Jordi i fer el corriol que han "obert" per Ermitanyos'10 que baixa a Camarsa,molt guapo!.
Doncs això, he pujat a l´ermita i ufff... no podia passar de 8/9km/h... També dir, que com a ruquet que sóc, no aprenc i he sortit després de menjar-me un plat de Raviolis...i els tenia encara removent-se per la panxa...grrrr...nunca mais!! Les pulsacions mes altes de lo normal, tenint en compte que pujava a 8!...i no ho entenc...pujant a aquesta velocitat vaig a 140/150ppm, ho tinc comprovadissim, ja que pujo molt sovint a l´ermita...en fi, que nose pero em donava mal "augurio"..jaajja..a part hi havia com a 10 voltors sobre l´ermita..i jo pensant ui ui ui...aquestos ja s´oloren la meva mort!..i venen a per mi!!!..socorro!!!
Bé,arribo a dalt xino-xano pensant que encara em quedava una bona ruta per fer...giro cua sense pararme i tiro avall. He descartat la trialera perque el terreny estava molt enfangat i amb algunes esllevissades, i he tirat pel cami avall, creuo el poble, plat gran i venga 28/30 km/h...fins al camí que puja cap a vva de la sal (camí dela garriga)..faig el repechillo aquell i avall cap a la gessera! Primer toll!..ojo!! bueno primer toll no, primer pantano!..l´he passat a fondo i casi em costa una galeta,pero bé,superat!...ui! fang a punta pala, les rodes obstruïdes..pedalo amunt..pujada del 12%...i patinant...m agafo fort...pedres,fang,molt fang...arribo al creuament de camins i agafo el llarg (és mes planer)per no patinar tant pujant....i pam! castanya!!...se´m clava la roda dins unes arenes movedisses...i em menjo el terra,tovet,això si...(moment foto).
Total que he girat cua perque era impossible pedalar, he tingut que fer a peu la pujada final perque el fang no em deixava tirar...
Torno per carretera cap a Balaguer i bastant frustrat per les sensacions obtingudes... M´he dedicat a fer sèries a altes pulsacions 170-180ppm , en pla rodant a 40, i fent els repechillos de Gerb , tena, i Rotonda a bona velocitat 40-45km/h...tampoc m´he trobat malament...potser ja estava gastant els raviolis...
Arribada a Balaguer i a rentar la bici al rentador del Carrer Fleming, el millor rentador de Balaguer!..tenen a cada box un lloc per falcar la bici i poderla rentar còmodament..us ho recomano, no cal estar girant la bici i que et caigui a terra per la pressio de la llança..bon invent!!..Dutxeta meva a casa i cap al Bosquet Restaurant a comentar la jugada amb el personal, m´hre menjat un entrepà de llonganissa!ummmm...quina gana tenia...potser si que al arribar ja he cremat els raviolis!..jejeje
Conclusió, que em falta rodar força, crec que trobo a faltar el no sortir amb la de carretera.  Desde que vaig anar a pujar a Sant Alís que no he fet res més, i d´això ja fa dues setmanes. 
Demà sortire amb la bici de Carretera a fer kilometres si el temps ho permet, sortiré ben aviat i rodare per pla,a veure si em surten 140 km...i Dimarts sortida amb els carreteros de Balaguer, segons m´ha informat el Cadencia team, Mariano Pujol, tot un crack!
Demà mes!!! saluditos!!


DADES SORTIDA
33 kilòmetres, 1464 kcal cremades, temps pedalant 1h 40min, 19,8 km/h mitja. 410m desnivell +.,149ppm.

No hay comentarios:

Publicar un comentario