domingo, 24 de octubre de 2010

Santa Pedalada 2010

Bonanit maquines!! peruqe es de nit clar!!..jejej..perdoneu l escriptura,pero faig la cronica desde el miniportatil que tinc per casa i el teclat es petit de collons..ja em perdonareu!!
Be..anem per feina!..7:00h del mati, quedo amb el Dani Querol (esports querol...un crack..lo que us faci falta amb material..cap alli!!,..PD:dani regalame algo kio!..jeje).
Doncs eso, carreguem les bicis al pickup i capp a Almenar, ens perdem una mica pel poble,pero arribem al pavello. Ens trobem a dos bikers machines com son els 2 gerards de balaguer, Monta i Regué, unes besties pardes! comentem una mica, fem inscripcio i menjem algo..tambe anem al lavabo...ja sabeu...els nervis previs...jeje.
Em preparo i anem a escalfar am el Dani pels carrers a pedalar amb molta cadencia..escalfant muscularment. ens trobem amb companys de Balaguer,em trobo al Victor de lleida,la fem petar una mica tmb...tmb trobo al Manel (Cadencia team) avui no tenim molta representacio del cadencia, fara la ruta llarga 60km, ah per sino ho he dit, fare la mitjana de 45km, per entrenar la btt en duatlons i tinc ganes de ferla a fons..a veure com anira. Arriba el Mariano (cuurtimentbiker)..la bestia n1..i em diu que fara la mitjana!! cabro!!jijiji..no es que m esperi guanyar pero com menys gent perillosa davant millor...nose avui em veia motivat ,tenia bones sensacions ja que hi havia bastants kilometres rodadors i la veritat es que es un del meus punts forts.
Linia de sortida, ben colocat a davant de tot, no com a Agramunt, que vaig pillar per sortir al final!..
Arranquem i sortim a fondo, i em quedo amb el dani dins el grupet de Pro´s davanters..erem uns 25+- , es fa una petita sel.leccio, tot el que gguanyem ara millor!...arriben les primeres trialeretes ..deuu ni do!! empinades,entre pins,girs curts..tecnica...la passo be, em trobo un a davant que es para i peu a terra..la gent no avança, i salto de la bici i em tiro avall corrent pel dret! que collons!! aixi entreno pel duatlo tmb!jeje...torno a pujar i a fondo de nou..arribem al tram rodador de cami..vaig molt be, i el dani el veig a uns 300mts darrera, l espero i ens posem a relevar-nos,crec que anem dels primers de la mitjana, i si, arribem a un caçador que em diu que vaig 3er, beeeee!!cullons tu!! no m ho esperava!...1er va el mariano fijo penso..jeje.. agafem un paio que fa la llarga em poso a la seva alltura, arribem a la 1a baixada empinadeta ipedregosa i el tio es fot una castanya,buah!! pobre,pa matarse!!..s aixeca li pregunto que tal,esta be, ok,venga va a fondo!...anem pujant,repechos,baixades,pedres,trialeres..molt divertit tot pelgat. a les pujades deixo al Dani una mica, pero baixant m agafa,ojo com baixa el boig,,,arribem a la n-230, passem per sota i enfilem cap a castillonroy,ens ajuntem amb el 5e clasificat, tira endavant i merda!! el Dani punxa!!putada! osti tio..mira q anavem be, ii al mati quan veniem a almenar comentavem aixo de les punxades,merda...ens caguem amb tot i a tota castanya canviem camara..en el tràmit, ens pasen 2 bikers mes...grgrrrrr...quina rabia...perdem els 5 minuts de rigor i va..apretem!! tot ok, cap mes punxada, seguim pim pam..pasem castillonroy i tirm pujada amunt cap a santa ana, vaig deixant despenjat al dani , pugem per carretera, poso plat gran baixo pinyons i em poso de peu a fondoooo, pujava a 25/30...agafo als 2 que ens havien avançat a la punxada, i al dani li treia ja potser 300-400mts..pero bueno com baixa a fondo penso que ja m agafara..i si, m agafa!..mare de deu..tiremcap a almenar, tot ok,, falten 10 km tot pla,vorjant el riu i el canal.. agafem a un altre biker, no sabem si feia curta o llarga...mmmm, ens diu q fa llarga,,pero va molt endvant..be, es posa a roda nostra i a 30 km/h molta pedra codina,de riu..traqueteix!..Alfarras, pontet,seguim els 3, i li dic al dani que va a fondo,tocara esprintar..jeje...em poso davant i començo a tirar a lo Cancellara a la Paris -roubaix...apreto fort i els ultims 3-4km els faig a 32km/h..amb el company que ens trobem abans a roda meva,..el Dani ens perd la roda i ja  no pot enganxar-se. Per si a cas, no men fio del company i penso ,.."igual fa la mitjana tmb i m sta puant1"jeje..no em releva,..jo a fondo i segons em diu el porto al limit... El rodar sem dona be, molt be, suposo que deu ser l entrenament amb la bici de carretera, o les caracteristiques fisiques,,nose,pero vaig molt be. Arribem al ultim kilometre i encara el porto enganxat..grgrrr...arribem al asfalt i baixo pinyons fins baix, m agafo al manillar fort em planto i em foto a 40km/h a fondo! i el deixo enrere..curva final i meta--arribo 5º!! mooooolt be!! força content, tot i que em perdut 5 min per la punxada!..1er Mariano,2º Gerard Montane, 5º jo, Dani 7º, Dels 7 primers 4 Balaguerins!!ojo eh!! es lo que te tenir les ermites tant a prop! ah el 31 octubre , tots a Ermitanyos'10!!
Lo millor..que no m he posat el pulsometre,crec que no el portare mes a les "curses"...he ant molt be ,sens, sense mirar ni pensar en les ppm... Ja em conec el cos en els entrenaments, i se quan vaig collat"...per tant no cal portar el pulsometre, a no ser que sigui una marathon Bike tipo transmontsec o turbontour...
Bon entrenament avui, molt content per les sensacions, i vaig millorannt rapidament! Aixo que he de perdre encara els 6 kilets de lastre...
Aquesta setmana vinent fare running per preparar els duatlons de novembre, agafar fondo... Ja anire comentant una mica com va la setmana, tmb agfafare la bici de carretera , m encanta, em diverteix molt...ja tinc ganes que començin les "cicloturistiques 2011" i els triatlons!!juujuu--...som-hiiiiiiiiii!! HAPPY TRAILS per a tothom!!! un saludo curtits!!!
CLASIFICACIONS MITJA:
http://www.rockoalmenar.com/img/file/Temps%20Circuit%20B.pdf

3 comentarios:

  1. quant no sapigues k fer amb els 6 kg me truques i fem un tracte!!

    ResponderEliminar
  2. Ets un maquina!!! felicitats. (soc el Victor)

    ResponderEliminar
  3. Felicitats pel resultat... pero sobretot per les sensacions! M'hagués agradat rellevar-te cap al final... m'he posat de ple en el relat!!
    Ens veiem!

    ResponderEliminar