domingo, 17 de octubre de 2010

Transmontsec 2010 (ruta mitjana)

Hola de nou familia...!! Ja ben dutxat i reposat, us fare el resum de la setmana i la Transmontsec'10 que he fet avui!..
La setmana ha estat pleneta d´entrenament també. Vaig sortir amb la bici de carretera el dia 13 a rodar en principi tranquilament...estirar cames,etc. però com sempre em vaig acalentar a fer repechillos,divertit si més no! Total 1h30min...
El dia 14 vaig anar a la piscina a nedar una mica uns 1200m, començant a preparar la temporada de Triatlons de 2011, intentaré fer bon paper...o el que puguem!
Dia 15 , descans...dia 16 descans...agafar forçes per la transmontsec'10.
Dia D, arribem a Àger a les 6:30h del matí...quina rasca!! rasca es poc!! estàvem a 4º...boira i de nit!...Mare de Déu la que ens espera!
Vinga va, sortida a les 7:00h...i el fred segueix... no porto massa roba per després amb la sortida del sol no ens faci nosa,pero fa fred...
Començem a pujar al Coll d´Ares...anem al nostre ritme xino-xano, i la gent gas a fondo amunt...no saben el que fan! si només portem 2 kilòmetres!. Anem junt el Manel el Marc i jo... Agafem ritmillo i anem pujant,pimpam...començem a agafar a participants, al kilòmetre 8 o 9 apreto una mica més i augmento el ritme, agafo més gent , faig petar la xerrada amb uns companys i segueixo amunt..bon ritme i em trobo bé, bones sensacions, l´unic els peus congelats, molt congelats!! Toca coronar Sant Alís, arribem al 1er control i habituallament...buah, em trec les sabates i començo a massajarme els peus! ufff..no me´ls noto, de veritat, mort, dits congelats, estavem a 0º..i un airet gelat que feia..massa dur!
Tiro avall i em creuo amb el Manel i el Marc que pugen, ja m´agafarán que estan molt forts aquestos!.. Un pedregal de por...i llarg!!..pedra,fang,tolls...mes pedra...algún planet..pero tolls i mes tolls...camps enfangats.em trobo al Mariano que ha punxat per 2ª vegada...em paro si necessita ajuda i tornem a arrencar, no m´extranya que punxi l´artista! si baixava com un boig!!..bueno m´ajunto amb el Marc i Manel.fins arribar a Cellers, al´estació, 2on control i habituallament. Alla em repenso de seguir la llarga i tiro per la Mitjana (65km i 1700m desnivell+) m´acomiado del Marc i Manel...mentre m´humilien i rajen de mí!..jajaja.. ho sento nanus!... La resta doncs na fent per carretera,repechillos i pujada per asfalt a l´Ametlla del Montsec, deu ni do...començo a tirar avall ja pels bosquets d´alzines i se´m trenca la sirga del desviador del plat, merda! bueno tampoc es molt greu ja que se´m queda al plat petit i el tram de pujadetes i repechos son bastant trencacames...Arribo a Àger, mes fang, i per dins del poble, ens putejen fins al últim moment! Estan sonat aquest de la Transmontsec...Bé arribada i 2º classificat, davant meu en Ramon..bon paio, comentem una mica i res,menjo alguna coseta i cap a retiro ja que fins que no arribin el s de la llarga m´hauria d´esperar 2 o 3 hores més... Temps total 4h56m, m´he trobat bé.
Crec que deixaré de fer probes tant llargues...no dic que la de 65 sigui una animalada , pero la de 100km sí, i la meva intenció es fer la temporada de Duatlons i Triatlons al 2011... Però em serveix de bon entrenament, molt bon curtiment!..uff...Aquesta setmana farem running perque he de posarme les piles!
Enhorabona a tots els cracks que han acabat la mitjana i sobretot la llarga!! unes màquines, ja que era una autèntica animalada de cursa, només per aguantar el fred i les pedres ja s´han guanyat el jornal!!
Bé cracks ja anem comentant la setmana i crec que el cap de setmana anirem a fer la santa pedalada, potser la mitjana no se si hi ha 30 o 40 km...pero intentarem fer-ho a fondo. REcordeu que tenim Ermitanyos 2010 a Balaguer! No hi falteu! 800 participants, 50/70/90 km.. Salut i força al canut!!

2 comentarios:

  1. M'agradat llegir la teva crònica... i en realitat la llarga es fa... buf... llarga de veritat però com tot... curteix. Serveix per tirar de cap enlloc de cames, per superar els moments de "per que cony sóc aquí!"... M'agradat veure que la teva manera de preparar-te és molt similar a la meva. El temps m'ha portat a les proves de resistència... quan més llargues millor... penso en duatlons llargues i sobretot, com tot esportista de resistencia, penso que algun dia hauré d'afrontar l'Ironman... de moment, la Transmontsec ens ha deixat bon sabor de boca!
    Enhorabona per la segona posicio!

    ResponderEliminar
  2. Bones crack, gracies per la lectura i contnt que t´hagi agradat! Vaig llegirme el teu blog la setmana pasada, tambe la cronica d la transmontsec! molt bona! Realment curteix molt aixo..uff.. L´unic similar que he fet es la Turbontour non stop, quin infern! 106km 3500md+..ja saps de que et parlo, pero quan em van col.locar la medalla de finisher, et queda una gran satisfaccio personal.. i sobretot el cap, treballa molt el cap. A veure si coincidim en algun duatlo,alguaire,balaguer..qui sap! ens anem llegint! salutacions!

    ResponderEliminar