sábado, 9 de octubre de 2010

TRANSISCAR 2010 vs Hombre del mazo.

Hola familia...que tal va? suposo que aneu fent...disfrutant de la vida!!...bé, ara mateix acabo d´arribar de la Transiscar d´Agramunt, una cursa en principi d´uns 58kms que per a mi s´han convertit en 38 sino vaig errat...ja que quan he vist la cruïlla de curta o llarga, he tirat cap al cami fàcil...ho sento!...i ara us explicaré el perquè de tot plegat.
M´he aixecat a les 7:00h del mati...només dormint 4h i 30 min...el perquè ,doncs no tenia son i he llegit alguna revista i res...fins les 2:30'h de la matinada no he tancat els ulls...total he descansat mes aviat poquet..
M´he rentat la cara,he començat a vestirme etc...i a prepararme l´esmorzar, arròs amb una truita de tonyina...he agafat la bossa amb les coses, barretes,gels,etc... i cap al parking a buscar el cotxe amb la bici ja carregada la nit anterior. Eren les 7:50h del mati...la cursa començava a les 9h...i com imaginareu tenia l´arròs i la truita encara a la gola com aquell que diu.
Arribo a Agramunt a les 8:15h aprox, saludo algun colega que em trobo per alla  i de "refilón" m´ha semblat veure l´hombre del mazo* per alla al fons carregant el mall al cotxe i marxant per un caminot...m´ha semblat veure-ho, ho juro!.. *(n.d.a*, el hombre del mazo, es una manera de referir-se a la coneguda "pájara", o petamenta general..anomenada aixi per gran Perico Delgado, simula que vas molt fotut i apareix un senyor amb el mall a rematar-te).
Escalfo una mica pels voltants de la sortida, menjo una barreta energetica, pero encara tenia l´arros tapant-me la gola...i costava...crec que no ho tornare a fer més!!!(lo del arròs).
Estem a la sortida i arriben els Cadència Team, el meu equip de btt, que suposo que s´avergonyeixen de mi ara mateix!..jajajaj..
Mare de Déu! quina gentada crec que més de 600 persones!...i clar com a ruquets que som ens quedem sense lloc a la sortida al davant, i estem darrera la marabunta, ja l´hem cagada! tocara pedalar fort i anar remuntat, que per camins amb tanta gentada ,costa i molt!
Sortida!! el que deia...a pas de tortuga i la gent de davant escapant-se...no es que sigui un Contador o Schleck, pero els que heu fet alguna cursa ja sabeu el que arriba a penalitzarte anar a remolc de tanta i tanta gent...Crec sincerament que hem perdut gairebe 10 minuts, només a la sortida respecte els 100 primers....
Començo a apretar i avançar gent, pero molt lentament, frenades, cops de colze,adelantaments improcedents...bé ja sabeu...i clar el cor a fondo! 165-170ppm...175ppm...ufff..arriba algun repechillo i venga va, forçarem una mica per avançar mes gent...ah i l´arròs que crec que no tenia ganes de digerir-se...uf,uf...al km 20 sembla que aconseguim col.locar-nos entre els 100 primers, i la veritat es que ja tiraven prou, als trams plans vaig força bé i avançava gent...m´adelanta en Marc gas a fondo! dic mite´l com hi va!..collon...bueno va seguim venga, m´agafa el Manel i vaig amb ell una estona... i alla a dalt d´un turonet el "hombre del mazo"...aiaiai..que el veig venir...em començen a agafar petites rampes, mal d´esquena, i em pesa tot..brbrrrr...em prenc un gel powerbar+aigua...i em refaig una miqueta,arribem a les trialeres i em foto una castanya contra les pedres, no em trec la cala a temps...falta de costum suposo encara i tambe que la porto molt forta,digueu-me ruc, pero penso ui si, ja l´afluixare demà i res...buahh serà molt que caigui",doncs pam! garrotada...cop al colze i rascada al genoll...segueixo endavant i arribem al 2on habituallament (el primer no vaig parar) bueno , paro carrego aigua al bidó, menjo mitja toronja,agafo una gominola i sant tornem-hi , el Manel va uns metres davant meu... ja al kilometre 30 quasi em torna a agafar unes minirampes,cames pesades...i el hombre del mazo que estava al turonet baixa i em carda un cop de Mazo que veig les estrelles!!!...no puedooorrr.... començo a pensar amb la familia,la novia,els amics...uff..jejej..i alel-luia!!!! el desviament de "a la playa o a la montanya" (curta o llarga)...doncs cap a la playa..!!! molt a pesar meu, pero els dies de vacances a menorca,menjar, i no fer res es noten... realment anava KO... em quedaven uns 7 o 8 kms per meta i tenia un Gel, mel prenc i començo a pedalar a fondo a gastar tot el poc que em queda...era un terreny molt favorable per a mi, pla amb alguna baixadeta i rodant per sobre dels 35 km/h tota l´estona a 177ppm...avanço 3 rivals, i veig a uns 500 metres un grupet de 4 o 5 contrincants...o ara o mai...almenys morim amb les "botas puestas" apreto els avanço ipimpampimpam...i nooo!! un repechillo al entrar a Agramunt, em passa un dels que havia avançat feia uns metres...pero no em rendeixo,agafo aire i torno a exprimir-me...el passo baixant amb el ganivet entre les dents i meta!...finalment posició 22 de la general Curta de 243º, i 12º de la meva categoria M-30 de 75º, erronea,ja que encara soc élit!!!..sino hagues fet 5º..pero bé es igual...es el de menys.
Decepcionat per no veurem amb condicions de fer la llarga,,bé l´ahgués fet, pero patint...i tampoc cal anar a patir tenint en compte que els ultims 7 dies no havia fet res, tansols 40min de bici estatica al gimnas 2 dies abans i algunes peses... Conclusió, que no es pot baixar la guàrdia! Aquesta setmana a partir de ja tocara pedalar i fort, series dures,fer ermites si conve 10 vegades!...i molta carretera...si vull fer algun resultat interessant en els propers mesos , he de posarme les piles!!! 
Felicitar al meu estimat cosí, Robert Pedrosa que ha guanyat la cursa llarga, una autentica maquina de la bici, i ojo al dato!...ha vingut desde linyola a Agramunt amb la bici, 30kms, f ala cursa 60kms i torna amb la bici 30 kms..total 120 kms..i tranquil...jajaja..es d´un altre planeta. I també al Mariano (curtiment biker podeu veure el blog seu), que ha fet 10º enhorabona!
Els companys del Cadència team ,Dani Hernandez 17º,Pere Banda 20º, Carles Mir 24º, Marc Darbra 56º i Manel Vidal 92º. Enhorabona a tots ells.
També esmentar el guanyador de la Curta, Xavier Jove Riart, 16 anyets, una autentica bestia i amb molt futur per endavant.
Bé, ja seguiré informant i penjant cosetes al blog, quan surtin fotos les penjaré, i ara crec que aniré a fer una migdiada...jejeje


CLASIFICACIONS TRANSISCAR'10
https://www.inscripcions.cat/access.php?page=operacions/classificacions.php

2 comentarios:

  1. Tio ets un super cronista!!!!!lo que tenies que haber fet, pel meu parer, és haber afluixat una mica el ritme i parar als avituallaments. Mal que mal haguessis fet uns kms més d'entrenament. Pero bueno...no te desanimis que "tampoco estamos tan mal"!!!!

    ResponderEliminar
  2. MErci Mariano! jajaaj si tio, he sortit massa a fondo i crec q sem ha atragantat l esmorzar de casa...ufff..al 1er habituallament no em calia parar pq anava be i tenia aigua etc... al 2º ja he parat a repostar per seguir a la llarga, pero no m´he recuperat...en fi...bueno la conclusio que trec es que he d entrenar bastant mes, i no fer esmorzars raros a ultima hora. Dema a tornar-hi!

    ResponderEliminar